sobota 29. apríla 2017

Travel Diary: Madrid, Spain, Day 3

Drahí čitatelia, dnes vám prinášam posledný článok a naozaj veľkú nálož fotiek zo slnečného Madridu. Náš posledný spoločný deň sme začali návštevou Catedral de la Almudena a hneď vedľa nej stojí nádherný Palacio Real. Po ceste sme videli pekné záhrady a ja som si všimla jednu sochu, ktorá upútala moju pozornosť a hovorím kamarátke aká je zvláštna, že vyzerá skoro ako živá. A v tom sa tá "socha" pohne. Skoro som od úľaku vyskočila z kože! Bola ta "ľudská socha", určite viete o čom hovorím. Väčšinou bývajú vo veľkých mestách. Ľudia čo sa za niečo prezlečú a stoja nehybne, a keď im hodíte nejakú mincu, tak pre vás zmenia polohu. Takže ja som takto pekne vyvádzala, samozrejme, potom sme sa začali nahlas smiať. Následne sme objavili veľmi pekné miesto - Templo de Debod. Je to starý egyptský chrám, ktorý Egypt daroval Španielsku za pomoc pri záchrane tohto chrámu, takže teraz stojí v jednom z madridských parkov. Je to veľmi pekné miesto, ktoré by som každému odporučila navštíviť. 

Ako som už možno vravela, bolo to nádherných necelých päť dní, ktoré som si naplno užila. Som šťastná a veľmi vďačná, že som mohla toto prekrásne španielské mesto navštíviť. Očarilo ma a rozhodne by som sa tam raz s radosťou vrátila. A keď náhodou premýšľate nad výletom do Madridu, neváhajte a bežte! 



Dear readers, today I have for you the last post about my trip to sunny Madrid. Our last full day we started with the visit of the Catedral de la Almudena and right next to it the Royal Palace which I really liked. Then we saw very nice gardens and made our way to see Templo de Debod which was so beautiful. I highly recommend you to visit it if you get the chance. Like I said, I really enjoyed this trip. I fell in love with beautiful Madrid and I would love to return there someday. Have you ever been there? What do you think? Did you like it? 



























10 komentárov:

  1. Juuuj krásne fotky! Tiež milujem Madrid, akurát pred nedávnom som sa odtiaľ tiež vrátila <3
    x

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Madrid ma nikdy nelákal, vždy som chcela ísť skôr do Barcelony, ale v poslednom čase som si o ňom toho čo-to prečítala a veľmi ma uchvátil už len z fotiek a popisov. Veľmi pekné fotky! A máš super oblečenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Madrid vyzerá pôvabne ♥ Pekné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. These pictures are so lovely!

    http://MARTASFASHIONDIARY.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krása. V Madridu jsem ještě nikdy nebyla ale je to rozhodně jedna z destinací, které chci navštívit co nejdřív to půjde ! :)

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky. V lednu se vracím z Ameriky domů a hned na únor plánuju týdenní výlet po Španělsku, abych trochu procvičila tu španělštinu, co se tu učím. Strašně se těším :)

    Travel with Marky || Život v Americe

    OdpovedaťOdstrániť