piatok 16. decembra 2016

Plans for the future

Milí čitatelia, ďalší semester je za mnou. Je to až neuveriteľné, že mám pred sebou už len jeden jediný. Tie roky na univerzite ubehli ako voda. Začínam sa čoraz viac zamýšľať nad budúcnosťou a robí mi to starosti. Veľakrát sa pýtam sama seba či som urobila správne, alebo či som si vybrala dobrý obor. Všetci okolo mňa mi vravia, že som urobila dobre, veď jazyky sú dnes veľmi dôležité a s nimi sa dá robiť čokoľvek. Len problém je v tom, že keď neviete čo presne chcete robiť, je ťažké si niečo vybrať. Nemám rada otázky typu "Čo chceš robiť po štúdiu?", pretože nepoznám na ňu odpoveď a to ma znervózňuje. Máte podobné problémy? Alebo viete čo chcete po vysokej škole robiť? 


Dear readers, I cannot believe that another semester is over and there is only one more left. My university years are passing by so quickly. I am slowly starting to think more about my future and what I want to do after the uni and this is stressing me out. I am wondering if I chose the right degree but everyone is telling me that languages are nowadays very important and that I can do whatever work I want. But this is the problem, I do not know what exactly I want to do. It is a struggle! Do you have the same problems? Or do you know what you want to do after the university? 



coat: Pull&Bear, sweater, pants and bag: Zara, shoes: Baťa







12 komentárov:

  1. Veľmi dobrá otázka... aspoň máš nad čím uvažovať. Ja som si túto dilemu vyjasnila pred pár mesiacmi, mala som také krízové obdobie, škola ma nebavila a prestávala som v nej vidieť zmysel... Nakoniec som si ujasnila priority, ciele a začala na nich pracovať... Myslím si, že je dôležité poznať svoj cieľ, vedieť, čo chceš robiť a neplávať len tak životom, lebo môžeš skončiť v práci, ktorá ťa nebaví, nebudeš ju mať rada a pod.
    Držím palce!


    Zvláštne dievča
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určitě v tom nejsi sama, já nevěděla co se sebou na vysoké, tak jsem z ní odešla do ciziny, tam jsem se v tom ztratila ještě víc a teď zpátky v Čechách už sice vím, co nechci, ale stále nemůžu přijít na to, za čím si jít... Důležité je, že člověk jde, i když neví přesně kam, ale to taky nemůže trvat věčně.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa neskutočne páči tvoj jedinečný štýl ♥
    Okrem toho, tak ti závidím! Ale taktiež prajem veľa šťastia v dokončení! Za mnou ešte len bude môj prvý semester na vysokej škole, ale i napriek tomu som rada, a neľutujem, že som sem napokon šla! ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Zaful & Rosegal haul *

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som s tymto pocitom koncila skolu, ale po nej sa to samo nejak vyvrbilo. A clovek predsa len moze robit cokolvek a s jazykmi uz uplne.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeeej, skvelý outfit:) Ja neviem ešte ani na akú vysokú pôjdem a nie ešte to, že čo budem robiť po škole:D

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja takúto vec ešte neriešim, keďže som ešte en teraz ukončia vôbec prvý semester na vysokej škole, ale do budúcnosti už mám predstavu, čo by som chcela robiť. Aj keď to s mojou školou a odborom vôbec nesúvisí. Študujem to preto, pretože ma to baví :) Inak veľmi pekný outfit! :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásny outfit, najmä nohavice ♥ I keď ešte nie som na vysokej, takúto otázku dostávam stále, pretože každý odo mňa chce vedieť, kam chcem ísť na vš. A keďže som tretiačka, chcú to vedieť čoraz viac a úplne každý, no ja zatiaľ vôbec netuším, pretože ma baví mnoho vecí!
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásný outfit. Velmi ti sluší. Jsi krásná.♥
    No, já ještě ani nevím, kam na vysokou. A tahle otázka mě taky dost stresuje.
    Sakra, mělo by existovat něco, co nám řekne, co se pro nás nejvíce hodí.:D
    Blog na zabití

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný šál! :)
    Čas utíká stále stejně, jen my ho vnímáme rychleji a rychleji :)) Mě letos čeká maturita a upřímně to se mnou zatím nic nedělá :D
    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Stastni to ludia co vedia, co chcu robit po skole 😀 ja som studovala bc 4 roky a potom som si povedala ze a dost! Za mesiac odvhadzam na rok do USA a potom sa uvidi 😀 neviem ci toto je ten spravny pristup ale verim tomu, ze lepsie ako stracat cas na skole, ktora ma nebavi, je robbit nieco, co ma bavi:)

    Www.petitejardin.sk

    OdpovedaťOdstrániť