nedeľa 23. októbra 2016

Weeks in Pictures

Dobré ráno, milí čitatelia. Nemôžem uveriť tomu, že už tu máme znovu pondelok. Ja mám však pred sebou len "krátky" týždeň, pretože vo štvrtok večer odchádzam domov. Čaká ma pár dní voľna, na ktoré sa veľmi teším. Od začiatku semestra sa mi zdá, že som sa poriadne nestihla zastaviť, preto cítim, že trochu oddychu nezaškodí a že ho naopak potrebujem. 

Minulý týždeň bol dosť "eventful". Po asi dvoch rokoch som sa stretla s mojou dlhoročnou kamarátkou. Tak ako ja pred rokmi, aj ona prišla do Talianska študovať a dostala sa na medicínu, čo už je sám o sebe obrovský úspech. Som na ňu veľmi pyšná! Odchádza do Neapola a prišla sa predtým so mnou rozlúčiť. Neviem, kedy ju znovu uvidím, ale dúfam, že to nebude tak dlho ako naposledy. Prežili sme spolu krásne poobedie, ktoré mi dodalo energiu. Je úžasné mať priateľky, ktoré poznám celý svoj život a aj napriek tomu, že sa tak často nevidíme, stále sme si veľmi blízke. 

A v stredu mala moja druhá kamarátka promóciu, takže som ju samozrejme bola podporiť. Zvládla to perfektne a tiež som bola na ňu hrdá. V nedeľu to bol presne rok od mojej promócie, čo je úplne neuveriteľné, že už ubehol jeden celý rok. Ešte zvládnuť magistra a budem to mať v kapse. Keby to išlo aj takto ľahko urobiť! Ale popravde, ja sa nikam ponáhľať nechcem, ešte si užívam študentský život. Veď v podstate nám nie je vôbec zle (okrem, samozrejme, skúškového obdobia)!

Prajem vám krásny a úspešný týždeň!



Hello, everyone. I can't believe it's already Monday. Time really flies by very quickly. I have a "shorter" week ahead of me because on Thursday I am going home. I am staying there only for a few days but I cannot wait to relax. I feel like I haven't had the time to slow down so I am very excited to just be with my family and friends and not worrying about school. What are your plans for this week?














3 komentáre: