štvrtok 26. mája 2016

Chia

Dobré ráno, milí čitatelia. Dnes vám prinášam trochu netradičný článok. Kto ma sleduje dlhšie vie, že nepridávam žiadne recepty alebo články o jedle. Nie som veľký milovník ani varenia, ani požívania jedla. Som veľmi vyberavá a len tak niečo si do puse nedám. Nerada skúšam nové veci a väčšinou jem tie isté veci stále dokola čo mi popravde vyhovuje. Ale v poslednej dobe, ako ste si určite aj vy mohli všimnúť, všetci nehovoria o ničom inom ako o chia semienkach. Najprv som tomu nevenovala pozornosť, ale postupne som sa o nich dočítala samé pozitívne veci, preto som sa aj ja rozhodla, že ich vyskúšať. Chia semienka sú bohaté na látky, ktoré sú prospešné pre naše telo a zdravie. 

Ja som si ich dala spolu s bielym jogurtom. Bohužiaľ, urobila som chybu a nedala som si jogurt s chia semienkami do chladničky na celú noc. Semienka majú vysokú saciu schopnosť a keď ich necháte naležať cez noc, vytvoria pudingovú konzistenciu. Ale ako sa vraví, človek sa učí z vlastných chýb, takže nabudúce budem múdrejšia a dám si na to pozor. Ja som si zmes nechala odstáť len pätnásť minút, takže semienka boli ešte chrumkavé. Na vrch som nakrájala banán, pridala maliny a ešte ozdobila trochou chia semienok. Pochutila som si!

Už ste skúsili chia semienka? Podeľte sa o vaše obľúbené recepty.




Good morning, my lovely readers. I have something unusual for you today. Those, who are following my blog for a long time, they know that I don't post anything food reletated. I am not a good cook and I don't enjoy eating food. I have my favourite meals and I eat them over and over again. I don't like trying something new, I stick with what I know and what I like. But recently I have been hearing so many good opinions about chia that I decided to give it a try. 
I mixed it with white yoghurt and left it rest only for 15 minutes. But I think it is much better to leave it in fridge over night. I will do it next time. And then on top I put chopped banana with raspberries. What do you think? Have you tried chia? Do you like it? Tell me your favourite recipe. 




bowl: Bonami (similar)

4 komentáre:

  1. Milujem chia ! Rada si z nich robím chia pudingy :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chia sú super, sama si z nich robím veľa vecí:) pekný blog:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Surprisingly I haven't tried Chia seeds yet, but I've heard they're the new super food! I should definitely check them out!

    XoXo,

    Tamara - LoveofMode.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I like chia seeds because they keep me full! I eat them the same way too. :)

    -Emily www.coatandcoffee.com

    OdpovedaťOdstrániť