sobota 9. apríla 2016

Let's Get Fit - Favorite YouTube Channels

Najmilší čitatelia, nemôžem uveriť tomu, že som za tých šesť rokov môjho blogovania nenapísala žiadny článok o cvičení a zdravom životnom štýle. Na začiatku chcem hneď pripomenúť, že nie som žiadny expert a veľa vecí robím skôr podľa seba a hlavne sa riadim vlastným telom. Ale keďže už vyše desiatich rokov cvičím, možno by sa patrilo občas (aspoň raz) mať na blogu článok aj na túto tému. Ako som napísala, už veľmi dlhú dobu sa snažím aspoň každý druhý deň cvičiť. Samozrejme, ako to v živote býva, nie vždy sa mi to podarí, hlavne teraz, keď mám veľa školských povinností, ale myslím si, že keď človek niečo chce, nájde si na to čas. Preto žiadne výhovorky, každý deň je ten správny, pustite sa do toho!

Osobne nerada chodím po posilňovne, párkrát som to skúsila, ale nebolo to nič pre mňa. Preto som začala cvičiť doma. Podľa mňa je to veľmi pohodlné, nie som viazaná na čas, môžem vyzerať akokoľvek a robiť čokoľvek. Mnohí hovoria, že keď cvičia v posilňovni, cítia sa sledovaní a tým pádom zaberú omnoho viac. Myslím si, že keď naozaj niečo chcete, dokážete sa seba-zaprieť a niečo si odmietnuť, dosiahnete dobrých výsledkov aj v súkromí vlastne izby. Veľmi to závisí na psychike, veľakrát sa mi stáva, že nemôžem, nemám síl, energiu, po celom dni prídem domov unavená, ale silou vôle sa doslova donútim do cvičenia. A poviem vám, ten pocit čo cítim potom je nenahraditeľný. Toto by bol asi môj najhlavnejší typ ako si zamilovať cvičenie - predstavte si čo pociťujete po dobrom tréningu. Ja sa vždy cítim tak šťastná a pyšná sama na seba, to ma motivuje a posúva ďalej.


Rozhodla som sa, že dnes by som vám rada povedala čo vlastne konkrétne robím. Pred rokmi som väčšinou cvičila podľa fitness programov na DVD, napríklad od Hany Kynychovej alebo Zory Czoborovej. Moja kamarátka mala ešte na starých kazetách Cindy Crawford, ktorá nám dala vždy zabrať. To už sa všetko zmenilo a dnes už výhradne používam Youtube. Mám pár obľúbených kanálov, ktoré vám chcem predstaviť. Možno ich mnohí poznáte, ale tiež môže byť medzi vami niekto, kto by rád začal a nevie ako.

1. Blogilates - Cassey Ho je veľmi známa, má veľký počet odberateľov a zameriava sa hlavne na Pop Pilates. Je veľmi aktívna, okrem videí s cvičením robí aj kuchárske videá, každý mesiac vytvára cvičebný plán, píše blog

2. Superherofitnesstv - Keaira Lashae som si v poslednej dobe mimoriadne obľúbila. Vždy sa aspoň tak polhodinu venujem cardio cvičeniu a jej videá mi na to prídu ako stvorené. Nielenže sa pri nich dosť narobíte, sú zábavné a dodávajú pozitívnu energiu. 

3. GymRa - na tomto kanále sa mi páčia hlavne cvičenia s vyššou intenzitou HIIT a Tabata.

4. FitnessBlender - sympatický manželský pár, ktorý vám dá do tela, ale verte mi, užijete si to.

5. BeFit - ponúka naozaj široký výber rôznych druhov cvičení, takže každý si tam nájde to, čo ho baví. 


Dúfam, že som týmto článkom aspoň niekoho inšpirovala. Budem rada, keď mi do komentárov napíšete váš názor a vaše skúsenosti s fitness. Praktizujete nejaký šport? A tiež rada privítam vaše nápady a požiadavky na budúce články na túto tému. O čom mám písať nabudúce? 




Hello, my dear readers. I cannot believe I have never written a post about fitness on my blog. Working out is a huge part of my life. Ever since I was about ten or eleven, I have been exercising. Sometimes with my busy schedule is very hard but I think that everyone can find the time for a good workout. You are doing it for yourself so make sure you find the time. I try to workout 4-5 times a week. I personally don't like going to the gym. I tried it before but it is not for me. I like working out at home, it is more comfortable, you can wear and do whatever do want. But it is absolutely up to you what you choose doing. Try different things and find what works for you. 

Today I decided to show you what I actually do at home when I work out. I watch youtube videos and I found my favorite channels which I think are great. As you can see above, I listed five of my favorite channels. Do you know them? I hope I inspired you and give you a little bit of motivation. Working out is great, you feel like a new persone after a good workout which is the best feeling ever. Keep going and never give up. 

I want to read about you and your fitness journey. Do you like exercising? About what I should write next? Tell me in the comments below. 

7 komentárov:

  1. Super článek! Já se také snažím cvičit... :) Hodně mě baví Blogilates, ta mi přijde fakt skvělá. Zbytek moc neznám, tedy kromě FitnessBlender, každopádně doufám, že se všema si nějaký vičení vyzkouším. :)
    Díky za super tipy! :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Thanks for sharing these channels! I'm checking them now!
    Hugs,
    Love from www.trangscorner.com {a lifestyle, fashion, beauty, and food blog}

    OdpovedaťOdstrániť
  3. It's about time for me to start to work out, so thanks for sharing these! I might find some creative ideas on what to do at home until I start going to the gym. :)
    Would you like to follow each other? Let me know, I'm following you from now. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I love Blogilates, and have been doing it for several years. I used to only do Pilates and yoga, but the pop pilates is wonderful. Great post.
    Garden Glow

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Love it! Great blog by the way, let me know if you would like to follow each other x

    adelelydia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Znám jenom blogilates a fitnessblender. Podle blogilates cvičím ráda, ale videa od fitnessblender nemám velmi v lásce.:)
    http://blognazabiti.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť