sobota 13. februára 2016

February Wishlist

February Wishlist


Zdravím vás, milí čitatelia! Som spokojná a šťastná, pretože som vo štvrtok urobila poslednú skúšku, ktorá dopadla veľmi dobre. Zaujíma ma či aj vy po úspešne dokončenom skúškovom období máte potrebu kúpiť si niečo nové za odmenu. Ja som si urobila radosť novými džínsami zo Zary, ktoré môžete vidieť na obrázku. Jednoduchý štýl, úzke, "mäkké" a veľmi pohodlné, presne také, aké som už dlhšie zháňala.
Dnes som prechádzala rôzne online obchody a popritom ma napadlo, že by som dala dohromady menší wishlist vecí, ktoré by s radosťou našli miesto v mojom šatníku. Čo na ne hovoríte? 

1. džínsy Zara 
2. bomber Zara 
3. rúž Tom Ford
4. slnečné okuliare Ray Ban
5. nohavice Topshop
6. sukňa Mango 
7. bomber Asos
8. dlhá košeľa Topshop 
9. sukňa Mango 


Hello, my dear readers. I am so happy right now because on Thursday I passed my last exam and it went really well. Am I the only one or do you also feel the need to buy yourself something as a little treat after finishing all exams? This time I bought these jeans from Zara which are very comfy and I love them. 
I was looking on some online shops and I thought that I can make a little wishlist with things that I like and wish to own. Which one is your favourite? What is on your wishlist?

6 komentárov:

  1. Super wishlist (: mne by sa tiež hodil rúž a okuliare a okrem toho mám na wishliste nude top, svetrík a jeansy (:
    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj mne skúškove celkom vyšlo :) Peký wishlist : )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý wishlist ! Tie rúže majú krásny odtieň :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekný wishlist! :) Bordový rúž je u mňa už základ :D Je naozaj super a ľahko ho zladíš a takisto ozvláštni outfit :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť