utorok 27. októbra 2015

Everyday Makeup Look: Autumn Edition

Drahí čitatelia, dnešný článok bude celý o kozmetike. Rozhodla som sa, že vám ukážem makeup, ktorý v poslednej dobe najčastejšie nosím a ktorý sa podľa môjho názoru skvele hodí do jesenných dní. Ako prvé si na celú tvár nanesiem Bourjois Happy Light Foundation, ktorý tvári dodá krásny prirodzený lesk. V poslednej dobe nepoužívam žiadny korektor, zatiaľ som nenašla taký, ktorý by mi vo všetkom vyhovoval. Aký je váš najobľúbenejší korektor? Hneď vždy prejdem na púder True Match od L'OréalNa zvýraznenie tváre používam Collistar Sun Effect Brozing Powder a na dodanie lesku mi skvele slúži Benefit High Beam Liquid Face Highlighter. Na celé očné viečko si nanesiem Max Factor Excess Shimmer Eyeshadow v hnedo-zlatom odtieni. Tieto očné tiene mám veľmi rada, majú úžasný pigment, ľahko sa nanášajú a veľmi dlho držia. Pre zvýraznenie očí si namaľujem čierne linky s itStyle Eyeliner a celé to zavŕšim vrstvou Astor Seduction Codes N3 Mascara. Jesenný nádych celému vzhľadu dodá Estée Lauder Pure Color Envy Sculpting Lipstick v odtieni Brazen, čo je tmavá burgundy farba. 

Čo hovoríte na môj makeup? Aké produkty vy v poslednej dobe najradšej nosíte? 




4 komentáre: