štvrtok 3. septembra 2015

She's Like The Wind

Milí čitatelia, bohužiaľ, moje dni a všetok môj voľný čas sa v poslednej dobe točí len okolo školy a bakalárskej práce, takže ani nemám nič pekné čo by som vám napísala, alebo o čom by som vás rada informovala. Našťastie mám tieto fotky z doby, keď som bola ešte doma. Ako si môžete všimnúť, znovu som od hlavy po päty celá v čiernom. Nemôžem si pomôcť, zbožňujem čiernu. 
Ako ste na tom vy? Máte radšej výrazné farby alebo skôr tie neutrálne? 


Dear readers, unfortunately my days and all my free time is dedicated to school stuff and to my thesis so I don't have anything interesting to tell you. I have the last set of outfit photos which were taken when I was still at home. As you can see I am all in black again but I just love this colour. 
How about you? Do you prefer more vibrant colours or neutral ones? 





(top: Motivi, bra: Guess, skirt: Zara, shoes: Tamaris) 

7 komentárov:

  1. V létě výrazné, v zimě zemitější.. #allblack moc nemusím, ale sem tam mě chytne taková nálada, a obleču to =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já musím říci, že snad nikdy celá v černém nechodím. Mám ráda od všeho trošku :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadáš nádherně a moc ti to sluší :) Ty šaty jsou úžasné

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je fakt skvelá sukňa! Páčia sa mi takéto kombinácie :)
    Simimaus

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Černá jedině! :3 Nebo ne jedině, ale často, mám ji ráda. V poslední době hodně kombinuji černou s bílou :)

    OdpovedaťOdstrániť