pondelok 2. februára 2015

Valentine's Day with Bon Prix

Milí čitatelia, máme tu druhý februárový deň. S mesiacom február sa spája celosvetový "sviatok" lásky - Valentín. Popravde, nikdy som tento deň veľmi neriešila a už vôbec som ho nikdy neoslavovala, asi preto, lebo som nikdy nemala dôvod. Možno si veľa ľudí povie, že je to hlúpy sviatok, že by sa ľudia mali mať radi počas celého roka nielen jeden deň. S tým všetkých musím súhlasiť, ale na druhej strane je pekné vyčleniť si jeden deň, ktorý bude špeciálny a niečím iný. Aký máte vy názor na Valentín? Oslavujete ho? Ak áno, možno vás váš priateľ/ka pozve na večeru a ja som vybrala nejaké oblečenie, ktoré by sa podľa mňa pekne hodilo na takúto príležitosť. 

Dear readers, it is the second day of February and the Valentine's Day is very close. Honestly, I have never celebrated this day, maybe because I never had a reason. For a lot of people the Valentine's Day is stupid, they think that people should love and support each other during the whole year not just one day. Yes, I agree with that but on the other hand I think it is very nice to have one day which is special. What do you think? Do you celebrate Valentine's Day? If so, maybe your girlfriend/boyfriend invite you to dinner and I chose some clothes which would be perfect for this occasion. 



Všetko Bon Prix:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9

3 komentáre:

  1. tá sukňa by sa mi páčila v čiernej! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neoslavujeme ho nijak speciálně, lásku si dokazujeme v průběhu celého roku..ale je to na druhou stranu fajn, že třeba restaurace připraví speciální Valentýnska menu apod. ;)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Amazing post!!!Love the skirt!!!XoXo

    OdpovedaťOdstrániť