pondelok 26. augusta 2013

New "back to school" hand-bag

Verte mi, že veľmi nerada to píšem, ale pomaly sa blíži čas vrátiť sa do školských lavíc. Prázdniny ubehli neuveriteľne rýchlo, našťastie vysoká škola začína neskôr, takže mi ešte trochu času na odpočinok a zábavu zostáva. Napriek tomu už začínam myslieť na návrat do školy a na potrebné veci. Bez čoho si nový školský rok neviem predstaviť je vhodná taška, do ktorej sa mi musia dať všetky potrebné (aj nepotrebné) veci. Jednu takú som našla, je skvelá, dostatočne veľká a má krásnu farbu. Už len nech mi čo najskôr príde! Čo vy nosíte do školy? 



I am really sorry but it is almost time to go back to school. Holidays have passed incredibly quickly, fortunately the college starts later so I have still time to relax and have fun. Nevertheless, I begin to think about going back to school and about all things which I will need. The thing without which I can not imagine new school year is a new bag where I can carry on all things which I need. I found one hand-bag which is great, big enough and has a beautiful color. What do you wear to school? 


2 komentáre:

  1. ja nosím do školy asi 3 alebo 4 tašky a veci si mením podľa toho koľko vecí potrebujem alebo čo mám na sebe :-DDDDDD
    (to preukážte že nieste robot je fakt zbytočné, v dnešnej dobe už aj roboti vedie písať ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já už se taky zamýšlím nad tím si konečně pořídit tašku, ale pořád se nemůžu rozhodnou jakou. :/

    OdpovedaťOdstrániť