nedeľa 16. júna 2013

Summer Heat!

Prišlo leto a s ním veselá nálada a veľa plánov a nápadov ako stráviť letné dni a večery. Ja osobne sa už neviem dočkať a počítam každý deň, ktorý zostáva do konca skúškového obdobia, ktoré mi pripadá nekonečne dlhé a únavné. Bohužiaľ, na to pravé leto a prázdniny si ešte chvíľku musím počkať. Zatiaľ si prezerám krásne a inšpirujúce fotky, ktoré mi zaraz privodia letnú atmosféru. A niektoré vám dnes prinášam, aby vám spestrili deň. Premýšľam či som len ja tak zvláštna, ale vždy pri ich pozeraní sa cítim veselšia a šťastnejšia. 
Prajem vám krásny zvyšok nedele a dobrý štart do nového týždňa. 

 

Summer is finally here and with it came many ideas and plans how to spend the summer days and evenings. I personally can not wait for real summer and holiday but at first I have to finish all my exams. This period of exams seems so long and hard. I feel really tired and I can not wait when it will be over. But today I publish for you some of my favourite photos which make me happy just looking at them. They are so inspirative and beautiful. 
I wish you nice Sunday and good start to the week. 


2 komentáre: