pondelok 6. mája 2013

What's new?

V poslednej dobe sa mi nahromadilo pár nových vecí, ktoré by som vám dnes rada ukázala. Takýto typ článku na mojom blogu často nevidíte, ale myslím si, že občas malá zmena nezaškodí, naopak môže celý blog trochu oživiť. Dúfam, že sa vám bude páčiť. 


Tomuto svetru som dnes nemohla odolať. Viem, že je jaro a počasie je zo dňa na deň teplejšie a postupne všetky svetre schovávame čo najhlbšie na dno skrine, ale nedokázala som ho nechať v obchode. Nie je veľmi ťažký a teplý a myslím si, že na jarné daždivé dni a na letné večery bude ako 
stvorený. 

Ja viem, ďalší sveter! Do tohto som sa zamilovala na prvý pohľad, je ľahký, má krásnu farbu, príjemný a na chrbte sa roztvára.
Darček od mojej skvelej mamky, ktorej veľmi ďakujem!

Nový štetec na púder som si kúpila dnes, takže som naň zvedavá. Tiež som vyskúšala nový primer od Gosh (Velvet Touch Foundation Primer) a je naozaj skvelý.

 
 Najúžasnejší parfém Chloe.

3 komentáre:

  1. Ale ty svetry jsou krasny!:) určitě se budou hodit na večerní prochazky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasne veci :) ten druhy sveter je dokonaly a chloe vonavku ti tavidim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásné věci :) ty svetry by se mi taky moc líbily :)

    OdpovedaťOdstrániť