sobota 18. mája 2013

Appreciate the little things!

Minulý týždeň za mnou do Talianska prišla moja drahá mamka. Bola tu len na pár dní, ale vždy lepšie ako nič a aj tých pár spoločných chvíľ sme si užili. V stredu mávam len jednu prednášku, takže mám viac času a nemusím sa nikde ponáhľať. Tak som ju zobrala so sebou do Modeny a strávili sme spolu veľmi pekný deň - spoločná káva, nakupovanie, prechádzka, obed a samozrejme veľa rozprávania! Našťastie nám aj počasie prialo a bol pekný slnečný deň.

Včera bol môj posledný deň prvého ročníka na univerzite. Neuveriteľne rýchle to ubehlo, nestačím sa čudovať. Teraz mi začína skúškové obdobie. Asi vám nemusím hovoriť, ako veľmi sa cítim vystrašená a nervózna. Jediná vec, ktorá ma v tejto chvíli robí naozaj šťastnou je to, že zajtra cestujem na dva týždne domov. Na všetkých sa teším, len ma mrzí, že sa budem musieť venovať hlavne knihám a učeniu, ale to k tomu patrí, musím to brať ako súčasť jednej fáze môjho života.

Prajem vám krásny víkend. A tým, ktorí sa tiež pripravujú na skúšky, prajem veľa síl a pevné nervy!


My lovely mom came to visit me to Italy last week. She was here only for a few days but we spent some beautiful moments together. On Wednesday I always have only one lesson at university so I have more free time. I took my mommy with me to Modena and we had amazing day together – coffee, shopping, walk, lunch and of course a lot of things to say. Luckily the weather was perfect and it was a nice sunny day. 
Yesterday was the last day of my first year at university. Now my exam period begins. I feel scared and nervous. The only thing that make me really happy right now is that tomorrow I am traveling home for two weeks. Of course I have to study, study and study but I can’t wait to see my family and my friends. 
Have a beautiful weekend! 

3 komentáre: