streda 2. januára 2013

Welcome 2013

Začiatok nového roku nebol práve najlepší, ale dnešné zasnežené ráno mi zlepšilo náladu a verím, že odteraz pôjde všetko omnoho lepšie. Dúfam, že ste príchod nového roku poriadne oslávili a užili ste si krásny večer. Ja som ho strávila v kruhu priateľov (a okrem menšej nehody) som sa náramne zabavila. Takže vitaj rok 2013, dúfam, že prinesieš veľa krásnych a radostných chvíľ, nových zážitkov, skúseností a nových ľudí. 
Fotky sú z minulého týždňa. Mám na seba pre mňa trochu neobvyklý outfit, ale občas mám veľkú chuť na zmenu. Prajem vám krásny deň! 


5 komentárov:

  1. Pristane Ti žltá farba :))

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já fakt hrozně miluju tvůj obličej. Když koukám na tvé fotky a zvlášť na ty, na kterých se směješ, strašně mi to zlepšuje náladu. :) A to můj nový rok nezačal taky příliš slavně (co se týče studijních úspěchů)..:/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Awesome! Just started following you on GFC and Bloglovin!

    Come by soon ;)! xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc pěkné fotky :) sluší ti to a přeji ti všechno nejlepší do Nového roku :)

    OdpovedaťOdstrániť