sobota 3. novembra 2012

Good time!

Najväčšou zmenou, o ktorej som písala v minulom článku je to, že som začala študovať na vysokej škole. Všetci, ktorí týmto študentským obdobím prešli alebo prechádzajú, mi dajú za pravdu, že je to nesmierne odlišné od strednej školy. Je to ťažšie a náročnejšie (fyzicky aj duševne). A keď sa k tomu pridá fakt, že sa to deje v cudzej zemi, tak to všetko dostane oveľa iný ráz. Ako ste určite všetci dobre pochopili, začala som študovať na univerzite v zahraničí, konkrétne v mojom krásnom Taliansku. Ešte pred pár rokmi by ma to ani vo sne nenapadlo. Ale po roku strávenom na talianskom gymnáziu som sa čoraz častejšie pohrávala s myšlienkou ísť tam študovať vysokú školu. A keď som si počas tohtoročných letných prázdnin podávala prihlášku, veľké nádeje som v sebe neprechovávala. A čuduj sa svete! Vyšlo to! Našla som svoje meno medzi prijatými uchádzačmi a jedno veľké dobrodružstvo sa mohlo začať... 
Momentálne sa nachádzam doma na Slovensku, kde som si dovolila urobiť menšie prázdniny a oddýchnuť si od školy a od všetkého. Užívam si to plnými dúškami. Ešte aspoň do utorka. 

P.S. Prepáčte za zlú kvalitu fotografií. Bohužiaľ, môj verný fotoaparát mi počas fotenia spadol na zem a asi mu to veľmi neprospelo. Som z toho stále v šoku a dúfam, že sa to nejakým zázrakom vyrieši. 
P.P.S. Mám na sebe nové, úžasné, pohodlné šaty z Promodu. 

2 komentáre: