piatok 8. júla 2011

Vráť sa mi okamih

Posledný článok bol publikovaný naozaj veľmi dávno, za chvílu to bude mesiac, čo som nič nepridala. Už dva týždne som doma z Talianska. Prežila som tam prvé prázdninové dni, ktoré som si vychutnala, a potom prišiel ten deň, kedy som mala odísť domov. Bolo mi to veľmi ľúti, je mi smutno, za všetkým a za všetkými! Ale je zvláštne, že za necelý týždeň sa tam chystám spolu s mamkou znovu. Dva týždne si budeme vychutnávať more, slnko a horúci piesok. Preto sa snažím svojmu smútku zabrániť, aby ma premohol. Ako som už možno písala, najviac si to uvedomím (ten smútok za rokom čo som strávila v Taliansku), keď nastúpim v septembri do starej školy, kde ma už nič nemôže prekvapiť, kde zapadnem do starého známeho stereotypu. ... Stop! Teraz si len užívajme prázdniny! Majte sa krásne. 



8 komentárov: