utorok 1. februára 2011

Čo vonia letom!

Som už piaty deň chorá, ale dnes to už vyzerá lepšie (aj keď stále poriadne kašlem), takže zajtra ráno už budem nútená vstávať do školy. Ale prečo hneď myslieť na to najhoršie. Ešte mám dnešné popoludnie celé pre seba. 

V nedeľu aj do Talianska prišiel sneh a celý deň snežilo a snežilo. Ale dnes po dlhej dobe znovu vyšlo slniečko a ja som sa neubránila myšlienkam na leto. Hovoríte si, že je to ešte skoro?! Pre mňa nie...zdá sa mi, že ten čas v mojom prípade beží rýchlosťou svetla. Ani som sa nestačila obzrieť a už tu máme polrok v škole. Pamätám si ešte úplne živo, ako sme sa s mamkou každý deň rozprávali o tejto možnosti ísť študovať na rok do zahraničia...a teraz už mám polovicu za sebou. Je to neuveriteľné, ale zároveň desíve!
Preto pridávam pár letných fotiek, aby som si pripomenula tie prekrásne chvíle (ktoré nás čakajú aj tento rok!). 

Leto (Taliansko)  2009

8 komentárov:

  1. presne tu sukni, kterou mas na druhe fotce, bych si prala. je dokonala, i s tema srakama :)
    a preju brzke uzdraveni!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow bože aká si tam opálená :) Tuším aj ja sa idem pozrieť na fotky z leta! Už sa neviem dočkať...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jéé já chci léto. sluší ti to.
    a děkuji moc:) Natie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvele fotky ;)

    rozhovor s troma skvelymi slovenskými blogerkami na :
    http://fashionsmiley.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť