utorok 12. októbra 2010

Taký je život

Zajtra je oslava patróna mesta, kde chodím do školy, takže škola je zatvorená. Dnes som si zrušila zajtrajšiu hodinu taliančiny, takže ma čaká celý voľný deň. Posledné dva dni som v noci skoro vôbec nespala, dnes mi robilo veľké problémy udržať oči otvorené a vnímať aspoň niečo z toho čo rozprávali v škole. 

V sobotu prišla mamka a ja som sa na ňu neskutočne moc tešila. Boli sme spolu včera na nákupoch vo Vignole a kúpila mi krásne rifle, po ktorých som už dlhú dobu túžila. Užili sme si celé poobedie, prechádzali sme sa, boli sme na zmrzline, ktorá je najlepšia na svete, poprezerali obchody a sadli si v kaviarni. Takéto chvíle mám najradšej, je to mamka a zároveň skvelá priateľka. Ale, bohužiaľ, dnes išla späť domov. Bola tu naozaj veľmi krátko, prešlo to rýchlejšie než som si to stihla užiť a vychutnať. Som z toho trochu smutná, ale nechcem na to myslieť. Za necelé tri týždne príde zasa a tentokrát aj s mojou babkou, ktorá tu ešte nebola, takže to bude po prvýkrát čo tu všetko uvidí a spozná. 

Dnes ma potešila profesorka z angličtiny, ktorej sa obecne veľmi bojím. Moju domácu úlohu dala za príklad celej triede a pochválila aj moju taliančinu. Mam z toho dobrý pocit. Už naozaj nemám taký strach rozprávať. Moja mamka bola zo mňa trochu prekvapená, pretože ma ešte nikdy nepočula toľko rozprávať po taliansky. Samozrejme, bola prekvapená veľmi milo. Už začínam trochu veriť, že sa tú taliančinu naozaj naučím...


12 komentárov:

  1. ty sa mas,taliancina je super jazyk a hned by som brala rozpravat nou plynulo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To musel být krásný den :). Já si se svou mamkou moc nerozumím, je to škoda. Na těch fotkách ti to moc sluší, máš krásný úsměv :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mas sympaticku mamcu .. :) a nikdy by som neverila ze kozeny korzetik moze vyzerat na niekom tak dobre! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyjo, obdivuju tě, jak to takhle zvládáš! Musí to být těžké...
    A děkuju moc za milý komentář! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pokud jsi šla příkladem celé třídě, tak se ji 100% naučíš. A Taliánci z tebe budou maximálně odvaření, protože jsi sympatická, pěkná blondýnka. ;-)

    Mimochodem se mi moc líbí tvůj přívěšek!
    Tom

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten privesok si si sama robila? pekne.
    Paci sa mi tvoj blog a vyzerass naozaj velmi sympaticky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem všetkým :)

    B.Napoleonová: ďakujem. Ten náhrdelník robil môj tatko, ktorý rád vytvára sochy z dreva a z kameňa, a keď bol mladší tak mal veľkú záľubu vo vyrábaná šperkov, takže som si niektoré zobrala. Veľmi rada ich nosím, naozaj na nikom nenájdem ten istý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. strasne sa mi paci ta satka:)dodava outfitu velky smrnc:)
    Inak ak mas problemy zo spankom skusila by som nejaky bylinkovy cajik alebo mozno vecernu hodinu pilatesu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný jazyk ta italština:) Umím anglicky, německy a krapet rusky, ale toužím se naučit něco trochu exotičtějšího :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ty umíš italsky ? to je milé. já želbohu nemám tucha po gramatice, ale už odmalička mám všechno odposlouchané (papá je z itálie).

    a znovu ti musím zopakovat, že máš krásný úsměv.. :)

    OdpovedaťOdstrániť