štvrtok 2. septembra 2010

Dokonalý svet

Cítim sa veľmi zvláštne. Vstávala som už o šiestej ráno a už som nedokázala viac zaspať. Je to naozaj zvláštny pocit, keď nemusím ísť do školy. Ráno som stretla svoj priateľku N., ktorá sa ponáhľala na zastávku a ja som bola doma, v pyžame a pozerala som film (Posledný čas na lásku). Ale každému kto (ne) dobrovoľne musel ísť do školy po tých krásnych dvojmesačných prázdninách, prajem všetko dobré a držím palce. Čaká nás dlhý náročný rok (mňa o trochu neskôr, ale tiež ma to neminie). Ale pamätajte na to, že to nebude trvať večne a za chvíľu budú zasa pred nami prázdniny, kedy si odpočinieme a spravíme to, čo sme počas roka školy nestihli. Tak „HURÁ“ do toho!

Pozerali ste včera nový seriál „Dokonalý svet“? „Konečne pravý seriál pre mňa“, povedala som si, keď som videla ukážky. Nemôžem povedať, že ma prvý diel sklamal, ale čakala som niečo iné, niečo lepšie. Ale nechcem to hneď zatracovať. Bol to len začiatok. Uvidíme čo nás čaká nabudúce.

Včera sa počasie trochu zlepšilo, tak som konečne mohla ísť na chvíľu von. Keď som dlhšie zavretá doma, začnem sa dusiť a potrebujem ísť na vzduch. Preto som vytiahla slečnu G., ktorá mi urobila radosť a vyfotila sa so mnou, keď som jej povedala, že musíme mať pamiatku, keď idem na dlhší čas preč. Je to pravda, ale ako výmluva to vždy zaberie.

A aby som nezabudla. Chcem poďakovať Nik, ktorá mi urobila tento krásny design. Ďakujem!!!


5 komentárov:

  1. :) vdakabohu uz mam skolu za sebou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě teda DS rozhodně zklamal! Fakt mi to přišlo trapný....:( Škoda, tolik jsem se na to těšila...
    Moc vám to sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ooo tleskám Nik! Jednoduché a krásné.

    Moc ti to sluší, když jsi takhle vysmátá.
    DS jsem prošvihla - byla jsem v práci (brigáda), ale je tuším na netu, tak musím kouknout, taky jsem byla moc zvědavá! :)

    OdpovedaťOdstrániť